متنی که در ذیل آمده قوانین و مقررات سایت هیوُجا می باشد و استفاده کاربران از خدمات این سایت به معنی پذیرفتن این قوانین می باشد.

1. کاربر سایت: شامل اشخاص حقیقی و یا شرکت حقوقی ثبت شده در اداره ثبت شرکت ها می باشد.

2. صحت مشخصات و اطلاعات مندرج در همه فرم های سایت به عهده کاربر می باشد و درصورت تغییر، کاربر موظف است مشخصات خود را در سایت هیوُجا اصلاح نماید. لذا هیوُجا مسئولیتی در قبال اطلاعات غلط وارد شده توسط کاربر در هر قسمتی از سایت ندارد و همچنین در صورت تحمیل هزینه ای بابت اطلاعات اشتباه به هیوُجا، کاربر موظف به پرداخت آن هزینه است.

3. شفاف بودن و درج کامل آدرس و مشخصات دقیق سفارش درخواستی به عهده مشتری است و در صورت انجام و ارسال کالای اشتباه به واسطه مبهم بودن اطلاعات وارده توسط مشتری، هیوُجا مسئولیتی در قبال استرداد وجه پرداختی و یا تعویض یا مرجوع نمودن کالا ندارد.

4. کالا و سفارشات درخواستی کاربر باید منطبق بر قوانین جمهوری اسلامی ایران و قوانین پستی و گمرکی باشد و هیوُجا مسئولیتی در قبال سفارشات غیر قانونی و موجود در لیست کالاهای ممنوعه ندارد.

5. هیوُجا تا قبل از دریافت کامل مبلغ پیش فاکتور ارسالی به مشتری توسط ایشان هیچگونه مسئولیتی بابت خرید و تحویل سفارش ندارد و مسئولیت هیوُجا در قبال سفارش مشتری تنها پس از تسویه کامل پیش فاکتور آغاز می گردد.

6. به محض پرداخت وجه پیش فاکتور توسط مشتری پروسه خرید، سفارش و ارسال کالا توسط هیوُجا قابل اجراست و وجه پرداختی قابل استرداد نمی باشد و تنها درصورتی که هیوُجا به هر دلیلی تا 2 روز کاری موفق به انجام خرید و ثبت سفارش خارجی نگردد، موظف به عودت وجه بصورت کامل می باشد.

7. در صورتی که مشتری به هر دلیلی پس از خرید کالا توسط هیوُجا تمایل به کنسل کردن سفارش داشته باشد، تنها در صورتی که امکان کنسل شدن خرید توسط فروشنده و عودت کامل وجه وجود داشته باشد، وجه ریالی پرداختی توسط مشتری با کسر کارمزد خرید طی یک روز کاری، پس از عودت وجه توسط فروشنده به وی بازگردانده خواهد شد.

8. تعهد زمانی تحویل سفارش از زمان دریافت کالای ارسالی از طرف فروشنده آن توسط نماینده هیوُجا در خارج از کشور آغاز میشود و زمان تقریبی تحویل آن در ایران 20 روز کاری از این زمان است. لذا هیوُجا مسئولیتی در قبال تاخیر یا مفقودی ناشی از ارسال کالا توسط فروشنده و یا تاخیر های پستی ندارد. هیوُجا اکیدا پیشنهاد میکند مشتری تا جای ممکن از روش های پستی زمینی و یا رایگان غیر قابل رهگیری مثل China post استفاده نکند و همچنین فروشندگان با اعتبار پایین را انتخاب ننماید.

9. در صورت ایجاد تاخیر در ارسال سفارش، به شرطی که این تاخیر ناشی از عملکرد هیوُجا ‏باشد، به ازای هر هفته‌ای که از زمان تعیین شده برای تحویل سفارش شما بگذرد، 10 درصد از هزینه حمل را دریافت خواهید کرد.

10. هیوُجا پس از آماده‌سازی کالا در دفتر تهران و اطلاع‌رسانی به مشتری جهت تسویه حساب و تحویل کالا، تنها موظف است تا دو هفته کالا را نزد خود نگه دارد. در صورتی که طی این زمان مشتری اقدام به تسویه حساب ننماید، هیوُجا این اختیار را دارد که کالا را به فروش رساند.

11. کیفیت،اصالت،کارایی و سلامت محصول انتخابی و اعتبار فروشنده آن به عهده مشتری است و از آنجایی که خرید محصول عینا از لینک درخواستی مشتری انجام میگیرد، هیوُجا نسبت به موارد فوق مسئولیتی ندارد.

12. هرچند احتمال تعلق گمرک اضافه به سفارشات بسیار پایین است اما در صورت تخصیص هزینه گمرکی اضافه به کالا تحویل آن منوط به پرداخت هزینه آن توسط مشتری بر اساس رسید و مدرک ارائه شده توسط هیوُجا است و زمان انجام تشریفات گمرکی جزو زمان تعهد تحویل کالا محسوب نمیشود.

13. بسته بندی کالا در هریک از مراحل پست بین المللی، گمرگات و یا بازرسی های فرودگاهی ممکن است باز شود و همچنین امکان حذف بسته بندی اضافه محصول به جهت کاهش حجم ارسالی و هزینه پستی برای مشتری وجود دارد. درصورتی که وجود جعبه و بسته بندی اوریجینال آن برای مشتری مهم است لازم است در قسمت توضیحات سفارش خود قید کند و هزینه حمل با وزن حجمی بسته را مدنظر قرار دهد.

14. هزینه حمل از خارج به ایران پس از دریافت کالا در دفتر ایران بر اساس وزن واقعی محاسبه میشود و هنگام تحویل کالا دریافت میشود مگر اینکه هزینه حمل مساوی یا بیشتر از جمع ارزش کالاها باشد که در این صورت 50 درصد آن در ابتدا محاسبه شده و دریافت می گردد. وزن واقعی عبارتست از وزن کالا و جعبه ارسالی از فروشنده روی.

15. هیوُجا تنها مسئول خسارات مستقیم و بی واسطه ای است که با اثبات تقصیر به کالای مشتری وارد شده است و مسئول خسارات غیرقابل ‌پیش‌بینی در قبال مشتری نیست. در صورتی كه ثابت شود ورود خسارت در نتیجه اهمال، تقصیر و یا نقض تعهدات قانونی یا قراردادی كاربر بوده، و یا از ناحیه فروشنده بوده است هیوُجا مکلف به پرداخت هیچ خسارتی نخواهد بود. همچنین در صورتی كه احراز گردد وقوع حالت فورس ماژور یا قوه قهریه باعث ایجاد خسارت گردیده، هیوُجا مبراء از مسئولیت است.

16. هیوُجا مسئولیتی در قبال زیان و خسارات اضافی تبعی ناشی از عملکرد پرسنل به مشتری نداشته و حداکثر خسارات قابل پرداخت معادل کارمزد خدمات ارائه شده به مشتری محق، خواهد بود.

17. در صورت بروز اختلاف، هیوُجا سعی در حل آن توسط مذاکره و در صورت حل نشدن تعیین داور مرضی الطرفین می نمایند. چنانچه مذاکرات تا دو هفته به نتیجه ای نرسد یا داور مورد توافق پیدا نشود، مراجع ذی صلاح قانونی و رای ایشان مرجع طرفین خواهد بود.

18. هیوُجا در قطع، محدود سازی یا قطع ارائه خدمات به کاربران مختار است. همچنین اگر بصورت قطعی مشخص گردد که کاربر اقدام به فعالیت‌ یا مبادلات ممنوعه نموده، هیوُجا مختار به قطع انجام تعهدات، عدم انجام تراکنش مالی مربوط، اطلاع به مراجع قانونی و قطع دسترسی مشتری می باشد.

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال